Pracujemy na etat, mamy stałe – może i nie małe, grono współpracowników. Jednocześnie podjęliśmy pracę konsultanta Avon i zastanawiamy się, czy możemy swoje produkty oferować w pracy? Prawda jest taka, że nic tutaj nie stoi na przeszkodzie. Co więcej, oferowanie produktów tej marki współpracownikom, może dawać wiele korzyści i znacznie ułatwiać zarabianie w ten sposób.

Co zyskujemy?

Przede wszystkim, jeśli zdecydujemy się na oferowanie produktów tej marki w pracy, to mamy pewność, że będziemy mieli stały kontakt ze swoimi klientami i co więcej, że naprawdę będziemy ich znali. Skoro będziemy wiedzieć, które koleżanki lubią delikatne zapachy, którzy koledzy uwielbiają mocne, męskie perfumy, to będziemy potrafili im w taki sposób doradzić, aby kupowali produkty, z których będą najbardziej zadowoleni, a to oznacza, że wówczas bez wahania będą do nas powracali po kolejne zamówienia. Co więcej, przebywając tyle czasu z naszymi klientami, a jednocześnie kolegami z pracy, mamy możliwość nienachalnego promowania różnych kosmetyków i produktów Avon, poprzez zwyczajne korzystanie z nich. Jeśli koleżanka zobaczy, że mamy ich torebkę, to może się okazać, że sama szybciej zdecyduje się na jej kupienie. Jeśli komuś spodoba się nasz zapach, albo lakier na paznokciach, to również może go to przekonać do ich zakupu, szybciej niż nasze największe pochwały, jednak bez potwierdzenia tego co mówimy.

Łatwiej zbierać zamówienia

Dodatkowo, jeśli będziemy prezentować produkty Avon w naszej pracy, będzie nam łatwiej zbierać zamówienia, bo koledzy będą mogli nam je przekazywać w każdej, dogodnej chwili. Tak samo w razie jakichkolwiek pytań odnośnie różnych produktów, będziemy mogli im od razu wszystko tłumaczyć, a fakt że będziemy ich znać, może spowodować, że prędzej podzielą się swoimi wątpliwościami odnośnie różnych kosmetyków czy biżuterii. Co więcej, jeśli będziemy sprzedawać produkty Avon w pracy, to mamy pewność, że zamówienia trafią do swoich właścicieli już na drugi dzień od ich pozyskania, bo wystarczy je odpowiednio rozdzielić i wręczyć po przyjściu do pracy. No i co najważniejsze. Zarówno samo zbieranie zamówień, jak ich późniejsze przekazywanie, nie zabiera wiele czasu, dodatkowo jeśli będzie taka konieczność, może się odbywać w dyskretny sposób, a to oznacza, że nie będzie to w żaden sposób kolidowało z naszymi obowiązkami, jakie mamy w pracy na etat.

Nie ulega wątpliwości, że jeśli tylko odpowiednio wszystko zaplanujemy, jeśli poprzez rozmowy o produktach Avon nie będziemy zaniedbywać swoich obowiązków w firmie, to nie ma najmniejszych przeszkód, abyśmy mogli właśnie tam pozyskiwać naszych klientów. Wręcz przeciwnie, sprzedawanie produktów tej marki w pracy na etat, może sprawić, że nie tylko łatwiej będzie nam zdobyć klientów, ale również znacznie łatwiej będzie nam ich utrzymać. Zwłaszcza, że ich znajomość na stopie prywatnej, także pomoże nam w odpowiedni sposób dobierać do nich produkty, tak aby promować te, które mogą im się najbardziej spodobać.